AktualnościBiznes

Zapach udanych zakupów

Na początku tego roku firma Olfactory Consulting rozpoczęła, wraz z marką Change Lingerie, realizację wyjątkowego projektu, opartego na psychologii węchu. Jego zamysłem było stworzenie skutecznego narzędzia do aromamarketingu – gadżetu zapachowego, który idealnie oddaje klimat salonów sprzedaży. Dzięki pozytywnemu oddziaływaniu na emocje i zmysły zapada on w pamięć i zachęca klientów do ponownych zakupów.

Pamięć węchowa

zapachy, którym z łatwością można przypisać pozytywne znaczenie – poczucie radości i błogości. Może to być zapach domu, szkolnego korytarza czy lasu, a także inne, które odtwarzają w pamięci przyjemne migawki. Pamięć węchowa służy także budowaniu jasnych skojarzeń – zapach dymu informuje o zagrożeniu, z kolei owoce cytrusowe od razu przywodzą na myśl lekkość, orzeźwienie i beztroskę. Jest więc idealnym narzędziem do tego, by kreować w podświadomości odpowiednie obrazy i myśli.

Branding oparty na zapachu

Stąd też pomysł, by wykorzystać pamięć węchową jako jeden z instrumentów marketingowych w branży tak szczególnej, jak bieliźniarska. Tam, gdzie zmysłowość i erotyka przenikają się z wygodą i komfortem, jest miejsce na zapach, który będzie tworzył doskonałą aurę, pozytywną otoczkę dla produktów, jak również procesu ich zakupu.

Zapach Change Lingerie – zapach dobra

Tworząc architekturę perfum dla marki Change Lingerie, sięgnięto po akordy, które od razu wywołują oczywiste skojarzenia z luksusem, ciepłem, wygodą, wypoczynkiem, przyjemnością i elegancją. Lekka z początku kompozycja wita klientów orzeźwieniem i świeżością, by w późniejszej nucie zaintrygować i wzbudzić uczucie pożądania, a ostatecznie przejść w poczucie błogości, spełnienia i satysfakcji.

Nutę głowy tworzą odświeżające bergamotka, cytryna i pomarańcza oraz zielony aromat liści fiołka.

Nuta serca to uwodzicielski jaśmin, róża, geranium oraz ciepłe przyprawy.

Bazowe nuty tworzą zdecydowane aromaty drzewa sandałowego i ambrowego, z ciemną wanilią i brązowym cukrem.

Jest więc romantyzm i zmysłowość, nawiązujące do uwodzicielskich i eleganckich koronek, świeżość i lekkość, dopasowane do stylowych krojów oraz moc i zdecydowanie, odpowiadające jakości materiałów. Słowem – wszystko to, co tworzy wartość bielizny Change Lingerie.

Kusząca moc aromatów

Zapachowy gadżet to doskonałe podkreślenie tego, czego się szuka w salonie Change Lingerie, a zarazem obietnica, że z pewnością się to znajdzie. Towarzyszy zakupom, a dołączony do nich nie opuszcza także w domu. Zamknięty w estetycznej formie, opatrzony dyskretną gwarancją idealnego dopasowania, zapewnia klientom poczucie dbałości i dopieszczenia. Uwalniając swój aromat, silnie oddziałuje na zmysły, przywołując w zakamarkach pamięci atrakcyjne obrazy pięknej, luksusowej, wygodnej bielizny i satysfakcjonującego procesu jej zakupu. Wykorzystując potencjał pamięci węchowej, stworzono coś, co przyciąga klientów w nienachalny, a zarazem sugestywny sposób, dając gwarancję podarowania sobie przyjemności i spełnienia dzięki udanym zakupom.

Powiązane teksty
AktualnościKomunikacjaLudzie

Sprawy prywatne a relacje w pracy. Co na to firmowy savoir vivre

Sprawy prywatne podczas rozmów w pracy Sprawy prywatne każdy ma i każdy musi o nie zadbać.
Czytaj dalej
BiznesKomunikacjaLudzie

Kultura organizacyjna. Na czym polega i jakie są jej warunki

Kultura organizacyjna w firmie. O co w niej chodzi? Kultura organizacyjna, to tak naprawdę…
Czytaj dalej
BiznesKomunikacjaLudzie

Home office w oczach młodych pracowników

Home office zmienił relacje międzyludzkie Home office stał się czymś bardzo popularnym w…
Czytaj dalej