5 aplikacji, o których powinien pamiętać każdy PR-owiec.

5 aplikacji, o których powinien pamiętać każdy PR-owiec.

We współczesnym świecie, aby spełniać swoje zadanie jako PR-owiec musimy nie tylko współpracować z naszymi klientami osobiście, ale mieć na oku nowinki technologiczne i internetowe. Przedstawiamy 5 aplikacji, które znacznie ułatwią nam zarządzanie naszym czasem i samą pracą.

Pocket

Pocket, czyli z angielskiego „kieszonka” to nieco bardziej zaawansowana wersja schowka na adresy Url i inne potrzebne dane. Największym plusem jest tu możliwość synchronizacji informacji między różnymi przeglądarkami i urządzeniami. Aplikacja umożliwi nam zapisanie setek adresów różnych stron internetowych, lub odnośników bezpośrednio do interesującego nas contentu. Każdą z zapisanych pozycji możemy dodatkowo otagować, dzięki czemu dotrzemy do niej jednym szybkim wyszukiwaniem – nie ma konieczności mozolnego przeglądania listy.

Strikingly

Strikingly to program przeznaczony dla osób, które nie mają czasu lub ochoty na samodzielne przygotowywanie wizytówek na wszystkie swoje strony internetowe. Aby skorzystać z narzędzia, będziemy jednak musieli zsynchronizować z nim nasze konto Facebook. Jeśli połączymy nasze konto w mediach społecznościowych z aplikacją, wystarczy zaledwie jedno kliknięcie, aby pobrała ona nasze dane i zaproponowała gotową, spersonalizowaną wizytówkę.

Ads Vise

Ads Vise to już typowo aplikacja służąca promocji firmy w mediach społecznościowych i szeroko pojętym internecie. Ads Vise pomoże w przygotowaniu wpisu i grafiki odpowiedniej ze standardami Facebooka – zarówno wytycznymi dla społeczności, jak i w preferowanym przez platformę rozmiarze. Nie trzeba chyba tłumaczyć nikomu, że pierwsze wrażenie dotyczące danej firmy jest często najważniejsze dla nowych klientów, a Facebook jest zdecydowanie miejscem, w którym można klientów zyskać. Warto wiedzieć, że często zmienia on zasady, a aplikacja Ads Vise każdorazowo upewni się, że przestrzegamy nowych wytycznych.

Minter.io

Teraz coś dla tych z nas, którzy do działań promocyjnych zamierzają wykorzystać Instagram. Minter.io to aplikacja oferująca dostęp do sporej gamy statystyk i danych, z których dowiemy się, do kogo docierają nasze działania promocyjne. Oprócz standardowych informacji, jak liczba czy zaangażowanie obserwujących prowadzony przez nas profil dowiemy się, jak kształtuje się średnia wieku naszych odbiorców, a także z jakiego kraju i miasta pochodzą. Informacje te zdecydowanie przydadzą się podczas planowania dalszych działań marketingowych.

Wistia

Jest to aplikacja pomocna przy video marketingu, czyli w dzisiejszych czasach jednym z najważniejszych działań PR-owych. Choć oczywiście podobnie jak wyżej wymieniane propozycje nie odwali za nas całej roboty, stanowi naprawdę bardzo rozbudowane narzędzie. Jej głównym zadaniem jest asysta przy tworzeniu wysokiej jakości, chwytliwej treści audio wizualnej. Zdecydowanie zachęcamy do skorzystania z aplikacji, zwłaszcza, że każdy nowy użytkownik może liczyć aż na 25 darmowych filmików.