Krótko o kampanii typu display

Krótko o kampanii typu display

Promując nasz sklep internetowy czy innego rodzaju działalność nie powinniśmy ograniczać się do tylko jednej formy. Warto jest korzystać z paru różnych możliwości, a jedną z nich powinna być bez wątpienia reklama typu display.

Czym jest reklama typu display?

Display jest internetową reklamą graficzną, której nośnikami są banery. Pojawiają się one na praktycznie wszystkich stronach internetowych – z pewnością nawet dziś każdy z czytających ten artykuł zetknął się w internecie z taką reklamą. Mimo, iż jest to stosunkowo stary model reklamy, nadal jest on niezwykle skuteczny i ciągle się rozwija. Banery reklamowe to jedno z podstawowych źródeł ruchu w naszym sklepie internetowym.

Co daje nam reklama typu display?

Przede wszystkim jest to wygodny dla użytkowników i prosty dla nas sposób pozyskiwania ruchu na naszą stronę internetową. Banery reklamowe w internecie wypromować mogą zasadniczo każdy produkt. Niezależnie od rodzaju działalności, jaką wykonujemy, pozwolą one na odpowiednie wypromowanie wizerunku naszej firmy.

Odpowiednio poprowadzone kampanie wykorzystujące reklamy typu display cechują się niezwykłą skutecznością. Umożliwiają one bowiem szybkie i bezproblemowe dotarcie do bardzo szerokiego grona odbiorców. Dodatkowo oferują one bardzo wygodne modele rozliczeniowe, dzięki którym całą kampanię możemy dopasować do naszych potrzeb i możliwości finansowych.

Są one dostępne dla każdego, a korzystanie z nich nie wymaga posiadania specjalistycznej wiedzy czy umiejętności. Skorzystać z nich mogą więc zarówno doświadczeni przedsiębiorcy, jak i osoby stawiające swoje pierwsze kroki na rynku.

Modele rozliczeń

Najlepiej do kampanii typu display pasują trzy modele rozliczeń.

Pierwszym z nich jest flat fee. Model ten jest bardzo prosty, polega bowiem na zapłaceniu określonej stawki za emisję reklamy. Najlepiej nadaje się dla przedsiębiorców, którym zależy na stałej widoczności ich platformy.

Drugim jest CPC. W tym przypadku płacimy za skuteczne kliknięcia, które przekierują użytkownika do naszej strony. Model ten umożliwia umieszczenie kilku banerów u jednego reklamodawcy i generuje bardzo duży zasięg odsłon. Przyda się przede wszystkim platformom potrzebującym szybkiego i dużego napływu ruchu.

Ostatnim jest CPM. W tym modelu płacimy za każdy tysiąc odsłon, jaki wygeneruje dla naszej strony reklama. Z uwagi na swoją masowość jest on wykorzystywany przede wszystkim w olbrzymich kampaniach reklamowych, przeprowadzanych przez duże firmy.