Skip to content

PRExpert.pl

  • Bankowość
  • Index
  • Biznes
  • Emerytury
  • Finanse
  • Inwestycje
  • Kariera
  • Kruszce
  • Marketing
  • Podatki
  • Public relations
  • Ubezpieczenia
  • Waluty
  • Pozostałe
  • Kontakt
  • Finanse
  • Księgowość
  • Podatki
  • Rozliczenia podatkowe

Storno czarne i czerwone: Różnice i zastosowanie w księgowości

  • 4 grudnia 2025
  • Finanse
  • Metody księgowe
  • Zarządzanie finansami

Metody FIFO, LIFO, FEFO, HIFO: Czym są i jakie mają zastosowanie w zarządzaniu finansami

  • 1 grudnia 2025
  • Faktura
  • Podatki
  • Podatki firmowe
  • Prawo podatkowe

Usługi cateringowe a odliczenie VAT: Co warto wiedzieć?

  • 17 listopada 2025
  • Biznes
  • Finanse w biznesie
  • Prawo w działalności gospodarczej
  • Prowadzenie działalności gospodarczej
  • Własna firma

Używanie prywatnego samochodu do celów służbowych w jednoosobowej działalności gospodarczej

  • 14 listopada 2025
PR wewnętrzny i zewnętrzny. Jaka jest różnica?
  • Podstawy PR
  • Public relations
  • W pracy
  • wizerunek

PR wewnętrzny i zewnętrzny. Jaka jest różnica?

PR wewnętrzny i zewnętrzny. Jaka jest różnica? PR wewnętrzny i zewnętrzny to dwie strony tego samego medalu. Jeśli mamy do czynienia z dużą

  • Norbert Jankowski
  • 12 lipca 2021
Techniki PR, o których warto wiedzieć
  • Public relations
  • W pracy
  • wizerunek

Techniki PR, o których warto wiedzieć

Techniki PR, o których warto wiedzieć Techniki PR są wykorzystywane przez specjalistów, którzy dbają o wizerunek firmy. Dotyczy to za równo działań wewnętrznych,

  • Norbert Jankowski
  • 8 lipca 2021
Human Resources. Jak wygląda praca w dziale HR
  • Biznes
  • W pracy
  • wizerunek

Human Resources. Jak wygląda praca w dziale HR

Human Resources. Jak wygląda praca w dziale HR Human Resources to mówiąc bardzo krótko praca polegająca na zwalnianiu i zatrudnianiu. Tutaj można by

  • Norbert Jankowski
  • 24 czerwca 2021
Robert Leaf, pionier PR-u nie żyje. Miał 89 lat
  • Aktualności
  • Ludzie
  • Public relations

Robert Leaf, pionier PR-u nie żyje. Miał 89 lat

Robert Leaf, pionier PR-u nie żyje. Miał 89 lat Robert Leaf był prezesem firmy Burson-Marstellar, a wiele osób na świecie uznawało go za

  • Norbert Jankowski
  • 17 czerwca 2021
Spotkania online: podsumowanie na koniec pandemii
  • Biznes
  • Technologie
  • W pracy

Spotkania online: podsumowanie na koniec pandemii

Spotkania online: podsumowanie na koniec pandemii Spotkania online stały się dla wielu chlebem powszednim. Kiedy wiele branż zamknięto lub ograniczono, konieczne było przyjęcie

  • Norbert Jankowski
  • 9 czerwca 2021
Profesjonalna sesja zdjęciowa – po co?
  • Biznes
  • Marketing
  • Podstawy PR
  • Public relations
  • Reklama
  • Social Media

Profesjonalna sesja zdjęciowa – po co?

Profesjonalna sesja zdjęciowa – po co? Profesjonalna sesja zdjęciowa to coś, na co decyduje się bardzo wiele osób. Zarówno przedsiębiorcy, którzy dbają o

  • Norbert Jankowski
  • 27 maja 2021
Portugalia przełamuje barierę. Czas odmrozić turystykę
  • Aktualności
  • Gospodarka
  • Turystyka

Portugalia przełamuje barierę. Czas odmrozić turystykę

Portugalia przełamuje barierę. Czas odmrozić turystykę Portugalia przełamuje barierę, jak chodzi o zakaz przemieszczenia się miedzy krajami. Już od poniedziałku Portugalczycy będą mogli

  • Norbert Jankowski
  • 20 maja 2021
  • Aktualności
  • Gospodarka
  • Polityka

Ekologiczne pomysły rządu w „Polskim Ładzie” Ekologiczne pomysły co rusz pojawiają się na forum publicznym. Jedni postulują odejście od węgla, inni mówią o

  • Norbert Jankowski
  • 16 maja 2021
Dlaczego firmy bankrutują?
  • Biznes
  • Marketing
  • Podstawy PR
  • Porady

Dlaczego firmy bankrutują?

Dlaczego firmy bankrutują? Dlaczego firmy bankrutują mimo dobrych intencji ich założycieli? Szacuje się, że ok. jedna trzecia firm na rynku upada. Jednym z

  • Norbert Jankowski
  • 13 maja 2021
  • 1
Czym public relations na pewno NIE jest?
  • Marketing
  • Podstawy PR
  • Porady
  • Public relations

Czym public relations na pewno NIE jest?

Czym public relations NIE jest? Czym public relations nie jest? Wiele informacji możemy znaleźć na temat tego, czym jest public relations. Pewnie znajdziemy

  • Norbert Jankowski
  • 12 maja 2021
  • 1
Agencja PR – Jakie usługi są dla nas odpowiednie?
  • Marketing
  • Podstawy PR
  • Public relations

Agencja PR – Jakie usługi są dla nas odpowiednie?

Agencja PR – czy warto z niej korzystać? Prowadzenie PR w większej firmie nie jest sprawą prostą. Jedyną oczywistością jest to, że taki

  • Norbert Jankowski
  • 11 maja 2021
  • 1
Savoir vivre w biurze – co musimy wiedzieć?
  • Marketing
  • Porady
  • wizerunek

Savoir vivre w biurze – co musimy wiedzieć?

Savoir vivre w biurze – o czym pamiętać? Savoir vivre to jedna z tych idei, która ma swoje zastosowanie, choć mało kto ją

  • Norbert Jankowski
  • 10 maja 2021
Najczęstsze błędy w PR – na co powinniśmy zwrócić uwagę
  • Podstawy PR
  • Public relations

Najczęstsze błędy w PR – na co powinniśmy zwrócić uwagę

Najczęstsze błędy w PR – jak ich uniknąć? Najczęstsze błędy w PR popełniają nie tylko początkujący, ale także weterani. Bywa tak, że gdy

  • Norbert Jankowski
  • 9 maja 2021
Kilka cech, które powinien posiadac każdy ekspert od PR
  • Podstawy PR
  • Porady

Kilka cech, które powinien posiadac każdy ekspert od PR

Praca w PR jest w dużej mierze pracą interdyscyplinarną. Dobry pijarowiec musi mieć w sobie coś z psychologa, ekonomisty i marketingowca, a także

  • Norbert Jankowski
  • 8 maja 2021
Mierniki sukcesu w branży PR
  • Public relations

Mierniki sukcesu w branży PR

Sukces w PR mierzy się za pomocą różnego rodzaju wskaźników. Część z nich wykorzystują do swoich działań marketingowcy, lecz część jest unikalna dla

  • Norbert Jankowski
  • 7 maja 2021
Dlaczego w firmie warto otworzyć dział PR?
  • Podstawy PR
  • Public relations

Dlaczego w firmie warto otworzyć dział PR?

Czy firmę można prowadzić nie posiadając sprawnie działającego działu komunikacji? Oczywiście, że tak. Czy warto się na to zdecydować? Oczywiście, że nie. Przedstawiamy

  • Norbert Jankowski
  • 6 maja 2021
PR: komunikacja w czasie pandemii
  • Public relations

PR: komunikacja w czasie pandemii

Sytuacja kryzysowa, a taka bez wątpienia jest pandemia, wymaga wprowadzenia specyficznego modelu komunikacji. Niezależnie od przyczyny, jest to bowiem sytuacja wyjątkowa i tak

  • Norbert Jankowski
  • 5 maja 2021
Czym jest content marketing?
  • Marketing

Czym jest content marketing?

Jednym z podstawowych sposobów na zainteresowanie tak stałych, jak i nowych klientów ofertą naszej firmy jest skuteczny content marketing. Zainteresowanie odbiorców tworzoną przez

  • Norbert Jankowski
  • 4 maja 2021
Jak rozszerzyć grono obserwujących na Instagramie?
  • Marketing
  • Podstawy PR
  • Social Media

Jak rozszerzyć grono obserwujących na Instagramie?

Marketing internetowy i pozyskiwanie nowych klientów jest niezwykle ważny dla rozwoju naszej firmy. Niezależnie od jej wielkości, jednym z podstawowych miejsc, w które

  • Norbert Jankowski
  • 31 sierpnia 2020
Krótko o kampanii typu display
  • Reklama

Krótko o kampanii typu display

Promując nasz sklep internetowy czy innego rodzaju działalność nie powinniśmy ograniczać się do tylko jednej formy. Warto jest korzystać z paru różnych możliwości,

  • Norbert Jankowski
  • 31 sierpnia 2020
Błędy popełniane w marketingu na Facebooku
  • Marketing
  • Social Media

Błędy popełniane w marketingu na Facebooku

Facebook jest obecnie chyba największą platformą społecznościową, toteż nic dziwnego, że chętnie wykorzystywany jest przez PR-owców i marketingowców. Wytworzenie pozytywnego odbioru firmy w

  • Norbert Jankowski
  • 31 sierpnia 2020
Employer Branding, czyli jak zapewnić firmie stabilność
  • Public relations

Employer Branding, czyli jak zapewnić firmie stabilność

Employer Branding jest techniką mającą na celu pozyskanie dobrej pozycji na rynku pracy, a także równocześnie zdobycie zaufania potencjalnych pracowników. Zastosowanie tej taktyki

  • Norbert Jankowski
  • 31 sierpnia 2020
GIF i digital marketing – ten duet rozumie się coraz lepiej!
  • Marketing
  • Public relations
  • Social Media

GIF i digital marketing – ten duet rozumie się coraz lepiej!

GIF został stworzony w 1987 roku przez programistę Stevena Wilhite’a. Obecnie staje się jednym z najpopularniejszych formatów w sieci i odgrywa coraz większą

  • Norbert Jankowski
  • 31 sierpnia 2020
Kryzys. Wizerunek firmy a biznes
  • Public relations

Kryzys. Wizerunek firmy a biznes

O wizerunku firmy pamiętać należy zawsze. Ci, którzy o tym zapomnieli boleśnie przekonali się o istocie problemu. Warto wiedzieć, że w kreowaniu wizerunku

  • Norbert Jankowski
  • 31 sierpnia 2020
Kluczowe znaczenie podstrony „o nas”
  • Podstawy PR

Kluczowe znaczenie podstrony „o nas”

Jedną z najważniejszych interakcji z nowym użytkownikiem i potencjalnym klientem naszej firmy jest zrobienie na nim pozytywnego wrażenia. Pomóc w tym może znacząco

  • Norbert Jankowski
  • 31 sierpnia 2020
Bazy mailingowe podstawą rozwoju firmy
  • Marketing
  • Podstawy PR

Bazy mailingowe podstawą rozwoju firmy

Jedną z podstawowych form komunikacji z klientami, tak tymi już posiadanymi, jak i potencjalnymi, jest e-mail marketing. Tu zaś ogromną rolę odgrywają bazy

  • Norbert Jankowski
  • 31 sierpnia 2020
Jak tworzyć wysokiej jakości opisy produktów?
  • Marketing
  • Podstawy PR
  • Porady

Jak tworzyć wysokiej jakości opisy produktów?

To oczywiste, że prowadząc sklep internetowy chcemy sprzedać jak największą ilość towaru. Pamiętać jednak musimy, że kłamliwe, nieprawdziwe opisy produktów przysporzą nam kłopotów,

  • Norbert Jankowski
  • 31 sierpnia 2020
PR w małej firmie
  • Public relations

PR w małej firmie

Wielu małych przedsiębiorców, zatrudniających jedynie kilku pracowników zastanawia się, czy w przypadku ich działalności usługi PR są zalecane. Odpowiedź brzmi: zdecydowanie tak. Konkurencja

  • Norbert Jankowski
  • 31 sierpnia 2020
Krótko o marketingu szeptanym
  • Marketing

Krótko o marketingu szeptanym

Jednym z najważniejszych typów działań promocyjnych jest marketing szeptany. Jeśli jednak chcemy wykorzystać go do wypromowania produktu lub usługi naszej, lub naszego klienta,

  • Norbert Jankowski
  • 29 sierpnia 2020
Jak ustalić nazwę firmy?
  • Podstawy PR
  • Porady

Jak ustalić nazwę firmy?

Jakby nie patrzeć, nazwa jest zdecydowanie najbardziej rozpoznawalnym aspektem firmy. Jedynymi elementami, które pod tym względem dorastają jej do pięt, są logo i

  • Norbert Jankowski
  • 29 sierpnia 2020
Studia PR?
  • Podstawy PR

Studia PR?

Studia na obszarze PR są bez wątpienia jednym z bardziej kontrowersyjnych kierunków. Można rzec, ze ile głosów – tyle opinii. Jedni uznają ten

  • Norbert Jankowski
  • 29 sierpnia 2020
Kilka mitów o pozycjonowaniu w Google
  • Marketing

Kilka mitów o pozycjonowaniu w Google

Pozycjonowanie to wciąż dla wielu osób, w tym niestety PR-owców czarna magia, szczególnie jeśli chodzi o zagadnienia związane z SEO oraz Google. W

  • Norbert Jankowski
  • 29 sierpnia 2020
5 aplikacji, o których powinien pamiętać każdy PR-owiec.
  • Porady
  • Technologie

5 aplikacji, o których powinien pamiętać każdy PR-owiec.

We współczesnym świecie, aby spełniać swoje zadanie jako PR-owiec musimy nie tylko współpracować z naszymi klientami osobiście, ale mieć na oku nowinki technologiczne

  • Norbert Jankowski
  • 29 sierpnia 2020
Jak stworzyć dobre logo?
  • Podstawy PR
  • Porady

Jak stworzyć dobre logo?

Atrakcyjnie wyglądające logo jest w stanie przyciągnąć uwagę ludzi i zainteresować ich ofertą naszej firmy. Jego przygotowanie wymaga nieco pracy, jednak gdy wszystko

  • Norbert Jankowski
  • 29 sierpnia 2020
Trzy zasady dobrej notki prasowej
  • Public relations

Trzy zasady dobrej notki prasowej

Informacja prasowa to podstawowa forma komunikacji firmy z dziennikarzami. Skonstruowanie dobrej informacji prasowej nie jest sprawą łatwą, wielu autorów popełnia szereg błędów. Spróbujemy

  • Norbert Jankowski
  • 29 sierpnia 2020
Jak zainteresować publikę stroną firmową?
  • Porady
  • Public relations

Jak zainteresować publikę stroną firmową?

Prowadzona przez Ciebie strona firmowa jest nudna? Po prostu to zmień. Stwórz nową stronę dla swojego biznesu i uwierz, że nie warto iść

  • Norbert Jankowski
  • 29 sierpnia 2020
  • Podstawy PR
  • Porady

Jakimi działaniami łatwo można wypromować firmową stronę WWW?

Profesjonalnie wyglądająca strona internetowa będzie nie tylko wizytówką naszego przedsiębiorstwa, ale i pomoże w pozyskaniu nowych klientów. Zanim jednak zacznie ona czerpać dla

  • Norbert Jankowski
  • 29 sierpnia 2020
Trzy powody, dla których nasza strona odrzuca klientów
  • Porady
  • Public relations

Trzy powody, dla których nasza strona odrzuca klientów

Otwierając firmową stronę internetową musimy być bardzo ostrożni. Wielu z nas popełnia bowiem wręcz żenująco proste błędy, które okazują się mieć kolosalny wpływ

  • Norbert Jankowski
  • 29 sierpnia 2020
  • Public relations

Public relations – czy warto się tym zająć?

Zastanawiasz się nad tym, czy public relations to coś, czym należy się zająć? W takiej sytuacji nie ma sensu skupiać się na skojarzeniach

  • Norbert Jankowski
  • 13 sierpnia 2020
  • Public relations

Public relations – o co chodzi?

Czy wiesz, czym jest public relations? To pytanie może wydawać się zaskakujące, ale prawda jest tak, że mowa o temacie, w przypadku którego

  • Norbert Jankowski
  • 13 sierpnia 2020

Stronicowanie wpisów

Poprzedni 1 2

Aktualności

Storno czarne i czerwone: Różnice i zastosowanie w księgowości

Storno czarne i czerwone: Różnice i zastosowanie w księgowości

  • 4 grudnia 2025
Metody FIFO, LIFO, FEFO, HIFO: Czym są i jakie mają zastosowanie w zarządzaniu finansami

Metody FIFO, LIFO, FEFO, HIFO: Czym są i jakie mają zastosowanie w zarządzaniu finansami

  • 1 grudnia 2025
Usługi cateringowe a odliczenie VAT: Co warto wiedzieć?

Usługi cateringowe a odliczenie VAT: Co warto wiedzieć?

  • 17 listopada 2025
Używanie prywatnego samochodu do celów służbowych w jednoosobowej działalności gospodarczej

Używanie prywatnego samochodu do celów służbowych w jednoosobowej działalności gospodarczej

  • 14 listopada 2025
Najem instytucjonalny w Polsce: co to jest i jakie są jego perspektywy rozwoju?

Najem instytucjonalny w Polsce: co to jest i jakie są jego perspektywy rozwoju?

  • 12 listopada 2025
Prowadzenie działalności nierejestrowanej a sprzedaż jedzenia w domu: przepisy i wymogi

Prowadzenie działalności nierejestrowanej a sprzedaż jedzenia w domu: przepisy i wymogi

  • 10 listopada 2025
E-commerce a opakowania – jakie akcesoria pakowe stają się standardem?

E-commerce a opakowania – jakie akcesoria pakowe stają się standardem?

  • 23 października 2025
Skutki podatkowe umowy użyczenia lokalu na działalność gospodarczą

Skutki podatkowe umowy użyczenia lokalu na działalność gospodarczą

  • 17 września 2025
Wypowiedzenie umowy o współpracy między firmami – wzór do pobrania

Wypowiedzenie umowy o współpracy między firmami – wzór do pobrania

  • 2 września 2025

Copyright (C) PR Expert.pl