Skip to content

PRExpert.pl

  • Bankowość
  • Index
  • Biznes
  • Emerytury
  • Finanse
  • Inwestycje
  • Kariera
  • Kruszce
  • Marketing
  • Podatki
  • Public relations
  • Ubezpieczenia
  • Waluty
  • Pozostałe
  • Kontakt
  • Podatki
  • Prawo podatkowe
  • Rozliczenia podatkowe
  • Usługi budowlane

Stawka VAT na usługi budowlane – kiedy 8%, a kiedy 23%?

  • 30 lipca 2025
  • Biznes
  • Logistyka i transport
  • Prawo handlowe
  • Zarządzanie biznesem

Sprawdzanie numeru EORI: krok po kroku

  • 29 lipca 2025
  • Komunikacja
  • Mediacje
  • Prawo
  • Public relations

Ugoda sądowa a pozasądowa – różnice i przykłady

  • 28 lipca 2025
  • Analiza inwestycyjna
  • Analiza rynku
  • Fundusze inwestycyjne
  • Innowacje
  • Inwestycje
  • Technologia

Fundusz technologii i innowacji globalny – analiza i notowania

  • 26 lipca 2025
Kilka cech, które powinien posiadac każdy ekspert od PR
  • Podstawy PR
  • Porady

Kilka cech, które powinien posiadac każdy ekspert od PR

Praca w PR jest w dużej mierze pracą interdyscyplinarną. Dobry pijarowiec musi mieć w sobie coś z psychologa, ekonomisty i marketingowca, a także

  • Norbert Jankowski
  • 8 maja 2021
Mierniki sukcesu w branży PR
  • Public relations

Mierniki sukcesu w branży PR

Sukces w PR mierzy się za pomocą różnego rodzaju wskaźników. Część z nich wykorzystują do swoich działań marketingowcy, lecz część jest unikalna dla

  • Norbert Jankowski
  • 7 maja 2021
Dlaczego w firmie warto otworzyć dział PR?
  • Podstawy PR
  • Public relations

Dlaczego w firmie warto otworzyć dział PR?

Czy firmę można prowadzić nie posiadając sprawnie działającego działu komunikacji? Oczywiście, że tak. Czy warto się na to zdecydować? Oczywiście, że nie. Przedstawiamy

  • Norbert Jankowski
  • 6 maja 2021
PR: komunikacja w czasie pandemii
  • Public relations

PR: komunikacja w czasie pandemii

Sytuacja kryzysowa, a taka bez wątpienia jest pandemia, wymaga wprowadzenia specyficznego modelu komunikacji. Niezależnie od przyczyny, jest to bowiem sytuacja wyjątkowa i tak

  • Norbert Jankowski
  • 5 maja 2021
Czym jest content marketing?
  • Marketing

Czym jest content marketing?

Jednym z podstawowych sposobów na zainteresowanie tak stałych, jak i nowych klientów ofertą naszej firmy jest skuteczny content marketing. Zainteresowanie odbiorców tworzoną przez

  • Norbert Jankowski
  • 4 maja 2021
Jak rozszerzyć grono obserwujących na Instagramie?
  • Marketing
  • Podstawy PR
  • Social Media

Jak rozszerzyć grono obserwujących na Instagramie?

Marketing internetowy i pozyskiwanie nowych klientów jest niezwykle ważny dla rozwoju naszej firmy. Niezależnie od jej wielkości, jednym z podstawowych miejsc, w które

  • Norbert Jankowski
  • 31 sierpnia 2020
Krótko o kampanii typu display
  • Reklama

Krótko o kampanii typu display

Promując nasz sklep internetowy czy innego rodzaju działalność nie powinniśmy ograniczać się do tylko jednej formy. Warto jest korzystać z paru różnych możliwości,

  • Norbert Jankowski
  • 31 sierpnia 2020
Błędy popełniane w marketingu na Facebooku
  • Marketing
  • Social Media

Błędy popełniane w marketingu na Facebooku

Facebook jest obecnie chyba największą platformą społecznościową, toteż nic dziwnego, że chętnie wykorzystywany jest przez PR-owców i marketingowców. Wytworzenie pozytywnego odbioru firmy w

  • Norbert Jankowski
  • 31 sierpnia 2020
Employer Branding, czyli jak zapewnić firmie stabilność
  • Public relations

Employer Branding, czyli jak zapewnić firmie stabilność

Employer Branding jest techniką mającą na celu pozyskanie dobrej pozycji na rynku pracy, a także równocześnie zdobycie zaufania potencjalnych pracowników. Zastosowanie tej taktyki

  • Norbert Jankowski
  • 31 sierpnia 2020
GIF i digital marketing – ten duet rozumie się coraz lepiej!
  • Marketing
  • Public relations
  • Social Media

GIF i digital marketing – ten duet rozumie się coraz lepiej!

GIF został stworzony w 1987 roku przez programistę Stevena Wilhite’a. Obecnie staje się jednym z najpopularniejszych formatów w sieci i odgrywa coraz większą

  • Norbert Jankowski
  • 31 sierpnia 2020
Kryzys. Wizerunek firmy a biznes
  • Public relations

Kryzys. Wizerunek firmy a biznes

O wizerunku firmy pamiętać należy zawsze. Ci, którzy o tym zapomnieli boleśnie przekonali się o istocie problemu. Warto wiedzieć, że w kreowaniu wizerunku

  • Norbert Jankowski
  • 31 sierpnia 2020
Kluczowe znaczenie podstrony „o nas”
  • Podstawy PR

Kluczowe znaczenie podstrony „o nas”

Jedną z najważniejszych interakcji z nowym użytkownikiem i potencjalnym klientem naszej firmy jest zrobienie na nim pozytywnego wrażenia. Pomóc w tym może znacząco

  • Norbert Jankowski
  • 31 sierpnia 2020
Bazy mailingowe podstawą rozwoju firmy
  • Marketing
  • Podstawy PR

Bazy mailingowe podstawą rozwoju firmy

Jedną z podstawowych form komunikacji z klientami, tak tymi już posiadanymi, jak i potencjalnymi, jest e-mail marketing. Tu zaś ogromną rolę odgrywają bazy

  • Norbert Jankowski
  • 31 sierpnia 2020
Jak tworzyć wysokiej jakości opisy produktów?
  • Marketing
  • Podstawy PR
  • Porady

Jak tworzyć wysokiej jakości opisy produktów?

To oczywiste, że prowadząc sklep internetowy chcemy sprzedać jak największą ilość towaru. Pamiętać jednak musimy, że kłamliwe, nieprawdziwe opisy produktów przysporzą nam kłopotów,

  • Norbert Jankowski
  • 31 sierpnia 2020
PR w małej firmie
  • Public relations

PR w małej firmie

Wielu małych przedsiębiorców, zatrudniających jedynie kilku pracowników zastanawia się, czy w przypadku ich działalności usługi PR są zalecane. Odpowiedź brzmi: zdecydowanie tak. Konkurencja

  • Norbert Jankowski
  • 31 sierpnia 2020
Krótko o marketingu szeptanym
  • Marketing

Krótko o marketingu szeptanym

Jednym z najważniejszych typów działań promocyjnych jest marketing szeptany. Jeśli jednak chcemy wykorzystać go do wypromowania produktu lub usługi naszej, lub naszego klienta,

  • Norbert Jankowski
  • 29 sierpnia 2020
Jak ustalić nazwę firmy?
  • Podstawy PR
  • Porady

Jak ustalić nazwę firmy?

Jakby nie patrzeć, nazwa jest zdecydowanie najbardziej rozpoznawalnym aspektem firmy. Jedynymi elementami, które pod tym względem dorastają jej do pięt, są logo i

  • Norbert Jankowski
  • 29 sierpnia 2020
Studia PR?
  • Podstawy PR

Studia PR?

Studia na obszarze PR są bez wątpienia jednym z bardziej kontrowersyjnych kierunków. Można rzec, ze ile głosów – tyle opinii. Jedni uznają ten

  • Norbert Jankowski
  • 29 sierpnia 2020
Kilka mitów o pozycjonowaniu w Google
  • Marketing

Kilka mitów o pozycjonowaniu w Google

Pozycjonowanie to wciąż dla wielu osób, w tym niestety PR-owców czarna magia, szczególnie jeśli chodzi o zagadnienia związane z SEO oraz Google. W

  • Norbert Jankowski
  • 29 sierpnia 2020
5 aplikacji, o których powinien pamiętać każdy PR-owiec.
  • Porady
  • Technologie

5 aplikacji, o których powinien pamiętać każdy PR-owiec.

We współczesnym świecie, aby spełniać swoje zadanie jako PR-owiec musimy nie tylko współpracować z naszymi klientami osobiście, ale mieć na oku nowinki technologiczne

  • Norbert Jankowski
  • 29 sierpnia 2020
Jak stworzyć dobre logo?
  • Podstawy PR
  • Porady

Jak stworzyć dobre logo?

Atrakcyjnie wyglądające logo jest w stanie przyciągnąć uwagę ludzi i zainteresować ich ofertą naszej firmy. Jego przygotowanie wymaga nieco pracy, jednak gdy wszystko

  • Norbert Jankowski
  • 29 sierpnia 2020
Trzy zasady dobrej notki prasowej
  • Public relations

Trzy zasady dobrej notki prasowej

Informacja prasowa to podstawowa forma komunikacji firmy z dziennikarzami. Skonstruowanie dobrej informacji prasowej nie jest sprawą łatwą, wielu autorów popełnia szereg błędów. Spróbujemy

  • Norbert Jankowski
  • 29 sierpnia 2020
Jak zainteresować publikę stroną firmową?
  • Porady
  • Public relations

Jak zainteresować publikę stroną firmową?

Prowadzona przez Ciebie strona firmowa jest nudna? Po prostu to zmień. Stwórz nową stronę dla swojego biznesu i uwierz, że nie warto iść

  • Norbert Jankowski
  • 29 sierpnia 2020
  • Podstawy PR
  • Porady

Jakimi działaniami łatwo można wypromować firmową stronę WWW?

Profesjonalnie wyglądająca strona internetowa będzie nie tylko wizytówką naszego przedsiębiorstwa, ale i pomoże w pozyskaniu nowych klientów. Zanim jednak zacznie ona czerpać dla

  • Norbert Jankowski
  • 29 sierpnia 2020
Trzy powody, dla których nasza strona odrzuca klientów
  • Porady
  • Public relations

Trzy powody, dla których nasza strona odrzuca klientów

Otwierając firmową stronę internetową musimy być bardzo ostrożni. Wielu z nas popełnia bowiem wręcz żenująco proste błędy, które okazują się mieć kolosalny wpływ

  • Norbert Jankowski
  • 29 sierpnia 2020
  • Public relations

Public relations – czy warto się tym zająć?

Zastanawiasz się nad tym, czy public relations to coś, czym należy się zająć? W takiej sytuacji nie ma sensu skupiać się na skojarzeniach

  • Norbert Jankowski
  • 13 sierpnia 2020
  • Public relations

Public relations – o co chodzi?

Czy wiesz, czym jest public relations? To pytanie może wydawać się zaskakujące, ale prawda jest tak, że mowa o temacie, w przypadku którego

  • Norbert Jankowski
  • 13 sierpnia 2020

Stronicowanie wpisów

Poprzedni 1 2

Aktualności

Stawka VAT na usługi budowlane – kiedy 8%, a kiedy 23%?

Stawka VAT na usługi budowlane – kiedy 8%, a kiedy 23%?

  • 30 lipca 2025
Sprawdzanie numeru EORI: krok po kroku

Sprawdzanie numeru EORI: krok po kroku

  • 29 lipca 2025
Ugoda sądowa a pozasądowa – różnice i przykłady

Ugoda sądowa a pozasądowa – różnice i przykłady

  • 28 lipca 2025
Fundusz technologii i innowacji globalny – analiza i notowania

Fundusz technologii i innowacji globalny – analiza i notowania

  • 26 lipca 2025
Notowania funduszu Pioneer Zrównoważony – analiza i perspektywy

Notowania funduszu Pioneer Zrównoważony – analiza i perspektywy

  • 25 lipca 2025
Jak wystawiać faktury ryczałtowe: przewodnik krok po kroku

Jak wystawiać faktury ryczałtowe: przewodnik krok po kroku

  • 24 lipca 2025
Nota korygująca do faktury – jak prawidłowo ją sporządzić? Praktyczny przewodnik

Nota korygująca do faktury – jak prawidłowo ją sporządzić? Praktyczny przewodnik

  • 23 lipca 2025
Jak skorzystać z czynnego żalu w 2024 roku: wzór zawiadomienia i omówienie

Jak skorzystać z czynnego żalu w 2024 roku: wzór zawiadomienia i omówienie

  • 22 lipca 2025
Potwierdzenie nadania online – jak uzyskać i wypełnić poprawnie?

Potwierdzenie nadania online – jak uzyskać i wypełnić poprawnie?

  • 20 lipca 2025

Copyright (C) PR Expert.pl