Skip to content

PRExpert.pl

  • Index
  • Podstawy PR
  • Marketing
  • Social Media
  • Technologie
  • Pozostałe
  • Wszystkie newsy
  • Kontakt
  • Porady

Dlaczego firmy nadal inwestują w kursy językowe?

  • 15 marca 2023
  • Porady

Jak wybrać software house’y, które napiszą aplikację webową lub mobilną?

  • 22 lutego 2023
  • Porady

Dochodzenie odszkodowania za wypadek w Norwegii

  • 16 lutego 2023
  • Pozostałe

Zewnętrzny dysk twardy 2 TB. Ciekawa alternatywa dla przestrzeni w chmurze?

  • 22 grudnia 2022
Dlaczego firmy nadal inwestują w kursy językowe?
  • Porady

Dlaczego firmy nadal inwestują w kursy językowe?

Wraz z internacjonalizacją rynków coraz większego znaczenia nabiera współpraca biznesowa w różnych krajach. Firmy, które chcą być obecne na międzynarodowym rynku, muszą być

  • Norbert Ratajak
  • 15 marca 2023
Jak wybrać software house’y, które napiszą aplikację webową lub mobilną?
  • Porady

Jak wybrać software house’y, które napiszą aplikację webową lub mobilną?

Z wyborem software house’u odpowiedniego dla Twoich potrzeb jest jak z kupnem samochodu. Jedni chcą sportowe, dwuosobowe coupé, inni rodzinnego minivana, a jeszcze

  • Norbert Ratajak
  • 22 lutego 2023
Dochodzenie odszkodowania za wypadek w Norwegii
  • Porady

Dochodzenie odszkodowania za wypadek w Norwegii

W Norwegii sprawy odszkodowawcze reguluje ustawa o ubezpieczeniach pojazdów (bilansvarsloven), a zasady przyznawania odszkodowań za szkody na osobie i mieniu skadeerstatningsloven, czyli ustawa

  • Norbert Ratajak
  • 16 lutego 2023
Zewnętrzny dysk twardy 2 TB. Ciekawa alternatywa dla przestrzeni w chmurze?
  • Pozostałe

Zewnętrzny dysk twardy 2 TB. Ciekawa alternatywa dla przestrzeni w chmurze?

Jeszcze kilkanaście lat temu wystarczyły 2-3 płyty DVD, aby przenieść pomiędzy urządzeniami duże ilości danych. Dziś to coraz bardziej kłopotliwe, bowiem jeden odcinek

  • Norbert Ratajak
  • 22 grudnia 2022
Samsung S22 Ultra 5G – aparat do zdjęć nocnych i narzędzie do ich edycji w jednym!
  • Technologie

Samsung S22 Ultra 5G – aparat do zdjęć nocnych i narzędzie do ich edycji w jednym!

Jeśli zastanawiasz się, jak robić zdjęcia nocą telefonem, nie musisz dalej czytać o ustawieniach czasu naświetlania czy korekcie temperatury barw. Nowy Samsung Galaxy

  • Norbert Ratajak
  • 30 listopada 2022
Kto powinien wybrać duży monitor do domu?
  • Technologie

Kto powinien wybrać duży monitor do domu?

Na wybór odpowiedniego monitora ma wpływ wiele parametrów. Jednym z najczęściej branych pod uwagę jest wielkość monitora. Duży monitor może pozytywnie wpłynąć na

  • Norbert Ratajak
  • 25 listopada 2022
Czy psi hotel to dobry pomysł na biznes?
  • Biznes

Czy psi hotel to dobry pomysł na biznes?

Jednym z zaskakująco dobrze prosperujących biznesów okazuje się psi hotel. Osoby, które kilka lat temu założyły takie placówki, dzisiaj mogą się pochwalić dobrymi

  • Oskar Mazej
  • 19 listopada 2022
Lokale gastronomiczne mają coraz trudniej
  • Biznes

Lokale gastronomiczne mają coraz trudniej

Według badania „Polska na Talerzu” aż 85% lokali gastronomicznych uważa podwyżki energii i gazu za główne wyzwanie. Nie jest oczywiście jedyny, bo trzy

  • Oskar Mazej
  • 29 października 2022
Jak reagować na negatywne recenzje i oceny w internecie?
  • Porady

Jak reagować na negatywne recenzje i oceny w internecie?

Każdą firmę działającą na rynku można ocenić w internecie. Najpopularniejszym narzędziem do tego jest system ocen w Google maps. Jest jednak wiele innych

  • Oskar Mazej
  • 23 października 2022
Ocenianie skuteczności kampanii PR-owych
  • Porady

Ocenianie skuteczności kampanii PR-owych

Każdy specjalista PR czasami się gryzie, zastanawiając się, czy jego działania przynoszą efekt. Ocenienie, na ile skuteczna jest kampania nie jest najłatwiejszą rzeczą.

  • Oskar Mazej
  • 30 września 2022
Pracownik nas pozwał – to nie koniec świata
  • Porady

Pracownik nas pozwał – to nie koniec świata

Nikt nie lubi chodzić po sądach i brać udział w trudnych sprawach, które kosztują go czas i pieniądze. Niestety, czasem takie sytuacje są

  • Oskar Mazej
  • 15 września 2022
Czy monitoring w miejscu pracy jest legalny?
  • W pracy

Czy monitoring w miejscu pracy jest legalny?

Monitoring w miejscu pracy jest jak najbardziej dozwolony, choć nie oznacza to, że można korzystać z niego bez ograniczeń. Pracodawca nie może umieszczać

  • Oskar Mazej
  • 30 sierpnia 2022
Pracownicy nie dbają o siebie. Jak powinien zareagować pracodawca?
  • W pracy

Pracownicy nie dbają o siebie. Jak powinien zareagować pracodawca?

Każdy pracownik, czy tego chce czy nie, staje się wizytówką firmy. Jeśli odpowiadamy z porządek pracujący w firmie, powinniśmy mieć chociaż częściowy wgląd

  • Oskar Mazej
  • 15 sierpnia 2022
Jakie szkolenia oferować swoim pracownikom?
  • Ludzie

Jakie szkolenia oferować swoim pracownikom?

Dobry pracodawca umie dbać o swoich pracowników. Między innymi dba o to, aby jego podwładni stale się rozwijali. Można to osiągnąć poprzez oferowanie

  • Oskar Mazej
  • 30 lipca 2022
Co jeśli pracownik psuje wizerunek firmy?
  • wizerunek

Co jeśli pracownik psuje wizerunek firmy?

Dbanie o wizerunek firmy jest konieczne, jeśli chcemy, aby się ona rozwijała. Czasem jednak pojawiają się przeszkody i coś albo ktoś działa temu

  • Oskar Mazej
  • 15 lipca 2022
Jaki sygnał wysyłasz kolorem swoich ubrań?
  • Porady

Jaki sygnał wysyłasz kolorem swoich ubrań?

Kolory są dla nas ważne. Wszyscy mamy swoje ulubione i wszyscy lubimy czasem coś udekorować. Dotyczy to również dekorowania samych siebie poprzez dobór

  • Oskar Mazej
  • 30 czerwca 2022
Randkowanie z klientami. Czy tak wypada?
  • W pracy

Randkowanie z klientami. Czy tak wypada?

Jakich pracowników najbardziej kusi? Którzy pracownicy mają największe skłonności do tego, aby oferować randki swoim klientkom? Na pewno znajdą się w tym gronie

  • Oskar Mazej
  • 15 czerwca 2022
Co zrobić, gdy osoba z zewnątrz psuje naszą reputację?
  • Porady
  • wizerunek

Co zrobić, gdy osoba z zewnątrz psuje naszą reputację?

Oczywiście, bardzo często pojawiają się słowa krytyki na temat firma, która w jakiś konkretny sposób podpadła swoim klientom. Nie ma sensu wtedy ślepo

  • Oskar Mazej
  • 30 maja 2022
MGID został nagrodzony certyfikatem bezpieczeństwa marki TAG
  • Aktualności

MGID został nagrodzony certyfikatem bezpieczeństwa marki TAG

MGID, globalna platforma reklamowa, ogłosiła dzisiaj, że dla swoich globalnych operacji spełniła rygorystyczne standardy wymagane do uzyskania certyfikatu bezpieczeństwa marki Trustworthy Accountability Group

  • Norbert Ratajak
  • 18 maja 2022
Czy pożyczkę przez Internet można dostać także w dni wolne od pracy?
  • Aktualności

Czy pożyczkę przez Internet można dostać także w dni wolne od pracy?

Czy to możliwe, żeby firmy pożyczkowe przyjmowały wnioski i co ważniejsze wypłacały gotówkę nawet w niedziele i świętą? Czy znaczenie ma godzina złożenia

  • Norbert Ratajak
  • 16 maja 2022
Czy w pracy warto być sobą? Kilka słów o świadomym kreowaniu wizerunku
  • W pracy
  • wizerunek

Czy w pracy warto być sobą? Kilka słów o świadomym kreowaniu wizerunku

Jedną z najczęstszych rad, jakie możemy usłyszeć od innych ludzi jest „bądź sobą!”. Tylko pojawia się pytanie, na ile uniwersalna jest ta rada.

  • Oskar Mazej
  • 15 maja 2022
Jak złe relacje między pracownikami mogą popsuć nastroje wewnątrz firmy
  • W pracy

Jak złe relacje między pracownikami mogą popsuć nastroje wewnątrz firmy

Aby atmosfera w pracy była pozytywna, współpracownicy muszą się ze sobą dogadywać. Oczywiście nie oznacza to, że wszyscy muszą być najlepszymi przyjaciółmi. Chodzi

  • Oskar Mazej
  • 30 kwietnia 2022
Opinie pracowników mogą być znaczyć więcej niż ekspertów
  • Porady
  • W pracy

Opinie pracowników mogą być znaczyć więcej niż ekspertów

Wiemy już, że warto konsultować się z ekspertami w sprawach związanych z wizerunkiem i marketingiem. Ale czy nie zapominamy czasem o tym, że

  • Oskar Mazej
  • 13 kwietnia 2022
Czy małe biznesy też musza dbać o PR?
  • Biznes
  • Porady

Czy małe biznesy też musza dbać o PR?

Do tej pory pisaliśmy głównie o dużych firmach i poważnych kampaniach PR-owych. Nikt nie wątpi w to, że duże przedsiębiorstwa ich potrzebują, dlatego

  • Oskar Mazej
  • 29 marca 2022
Chwilówka – kiedy warto z niej skorzystać?
  • Aktualności

Chwilówka – kiedy warto z niej skorzystać?

Chwilówki to krótkoterminowe pożyczki gotówkowe, na które obecnie decyduje się wiele osób w sytuacjach przejściowych kłopotów finansowych. Sprawdź kiedy warto zdecydować się na

  • Norbert Ratajak
  • 24 marca 2022
Czy pracownicy powinni nawzajem monitorować swoje wyniki?
  • Komunikacja
  • Ludzie

Czy pracownicy powinni nawzajem monitorować swoje wyniki?

Jednym ze sposobów na monitorowanie pracy w firmie jest bezpośrednie zaangażowanie w to pracowników. Pracownicy firmy mają dużo większe pole do działania, ponieważ

  • Oskar Mazej
  • 20 marca 2022
O czym warto pomyśleć przed rozpoczęciem kariery w PR?
  • Ludzie
  • Porady

O czym warto pomyśleć przed rozpoczęciem kariery w PR?

Wiedza o podstawach PR To jest coś, o czym musimy pomyśleć bez względu na to, jaką dziedziną chcemy się zająć. Nie możemy być

  • Oskar Mazej
  • 10 marca 2022
Kolorystyka w firmie ważniejsza niż myślisz
  • Ludzie
  • Marketing

Kolorystyka w firmie ważniejsza niż myślisz

Świat nie jest czarno-biały i dowiaduje się o tym każdy w swoim życiu. A mimo to bardzo często pomijamy, jak ważne w naszym

  • Oskar Mazej
  • 28 lutego 2022
Czy szef powinien ingerować w relacje między pracownikami?
  • Komunikacja
  • Ludzie
  • Porady

Czy szef powinien ingerować w relacje między pracownikami?

Integracja w pracy nie jest tak prostą sprawą, jak mogłoby się wydawać. Ludzie są bardzo różni, przez co nie każdemu jest się łatwo

  • Oskar Mazej
  • 19 lutego 2022
Aptekarski.com – innowacyjny portal dla farmaceutów
  • Aktualności

Aptekarski.com – innowacyjny portal dla farmaceutów

NEKK z Grupą NEUCA stawia na UX Design Agencja marketingowa NEKK wspólnie z Grupą NEUCA zaprojektowała od strony UX oraz graficznej portal dla

  • Norbert Ratajak
  • 10 lutego 2022
Jak się zachować w relacjach z szefem?
  • Komunikacja
  • Ludzie
  • W pracy
  • wizerunek

Jak się zachować w relacjach z szefem?

Relacje z ludźmi nigdy nie należały do prostych. Są jednak takie, które stresują nas bardziej niż inne, a dotyczą one najczęściej środowiska zawodowego.

  • Oskar Mazej
  • 10 lutego 2022
Trzymanie się procedur kontra kreatywność
  • Aktualności
  • Biznes
  • Ludzie

Trzymanie się procedur kontra kreatywność

Mówi się, że na obecnym rynku pracy potrzeba jak najwięcej kreatywnych pracowników. Zwłaszcza takich młodych, których jeszcze nie dopadło wypalenie zawodowe. Jak to

  • Oskar Mazej
  • 30 stycznia 2022
Czy buty mają wpływ na nasz wizerunek?
  • Ludzie
  • Podstawy PR
  • Porady

Czy buty mają wpływ na nasz wizerunek?

Czy w biurze patrzy się na buty? Wiemy, że ubiór jest bardzo ważny w pracy, zwłaszcza gdy wymaga się od nas poważnego wizerunku.

  • Oskar Mazej
  • 20 stycznia 2022
Jak być dobrym mówcą, czyli co to znaczy „mieć gadane”
  • Biznes
  • Ludzie
  • Porady

Jak być dobrym mówcą, czyli co to znaczy „mieć gadane”

Dlaczego kochamy dobrych mówców? Uwielbiamy osoby, które mają dużo do powiedzenia. Oczywiście nie chodzi o tych, którzy trajkotają w kółko, co im ślina

  • Oskar Mazej
  • 10 stycznia 2022
Co oznaczają litery i cyfry przy oznakowaniach kopert?
  • Aktualności

Co oznaczają litery i cyfry przy oznakowaniach kopert?

Wybór odpowiedniej koperty do przesłania dokumentacji, listu, zaproszenia czy innej treści może być nieoczywisty. Dla przeciętnego laika w kwestii nomenklatury ze świata papierniczego

  • Norbert Ratajak
  • 3 stycznia 2022
Zarabianie na wizerunku czyli jedna z jego głównych funkcji
  • Biznes
  • Ludzie
  • wizerunek

Zarabianie na wizerunku czyli jedna z jego głównych funkcji

Nawet jeśli nasza praca jest dla nas pasją, to biznes zakładamy przede wszystkim po to, by na nim zarobić. Jeśli tak, to przelicznik

  • Oskar Mazej
  • 1 stycznia 2022
Czy trzeba wstawać rano, żeby odnieść sukces?
  • Biznes
  • Ludzie
  • Porady

Czy trzeba wstawać rano, żeby odnieść sukces?

Wczesne wstawanie oznacza sukces. Na pewno? Kto rano wstaje, temu Pan Bóg daje. To bardzo mądre przysłowie wywodzi się z rzeczywistości rolniczej, gdzie

  • Oskar Mazej
  • 30 grudnia 2021
Kto może sobie pozwolić na mniej formalny strój?
  • Komunikacja
  • wizerunek

Kto może sobie pozwolić na mniej formalny strój?

Komu wolno zrzucić garnitur? Wszyscy wiemy, jak ważny jest ubiór w pracy. Oczywiście każda branża czy każda firma będzie mieć inne normy. Na

  • Oskar Mazej
  • 20 grudnia 2021
Świąteczna atmosfera w firmie i sposoby dbania o nią
  • Ludzie
  • Podstawy PR
  • Porady

Świąteczna atmosfera w firmie i sposoby dbania o nią

Świąteczna atmosfera w pracy Świąteczna atmosfera powinna towarzyszyć nam w grudniu bez względu na okoliczności w jakich się znajdujemy. Dotyczy to zarówno życia

  • Oskar Mazej
  • 10 grudnia 2021
Bardzo złe zachowania wizerunkowe. Czego unikać?
  • Komunikacja
  • Ludzie
  • W pracy
  • wizerunek

Bardzo złe zachowania wizerunkowe. Czego unikać?

Bardzo złe zachowania wizerunkowe i sposoby ich unikania W biznesie jest czasami jak na wojnie i nawet najmniejszy błąd może być przyczyną tragedii.

  • Oskar Mazej
  • 5 grudnia 2021
Sprawy prywatne a relacje w pracy. Co na to firmowy savoir vivre
  • Aktualności
  • Komunikacja
  • Ludzie

Sprawy prywatne a relacje w pracy. Co na to firmowy savoir vivre

Sprawy prywatne podczas rozmów w pracy Sprawy prywatne każdy ma i każdy musi o nie zadbać. Niestety czasem trudno nam godzić je ze

  • Oskar Mazej
  • 26 listopada 2021
Kultura organizacyjna. Na czym polega i jakie są jej warunki
  • Biznes
  • Komunikacja
  • Ludzie

Kultura organizacyjna. Na czym polega i jakie są jej warunki

Kultura organizacyjna w firmie. O co w niej chodzi? Kultura organizacyjna, to tak naprawdę wszystko, co dzieje się wewnątrz firmy. Dotyczy to między

  • Oskar Mazej
  • 20 listopada 2021
Komfort psychiczny w stresującej pracy. Jak to pogodzić?
  • Ludzie
  • Porady
  • W pracy

Komfort psychiczny w stresującej pracy. Jak to pogodzić?

Komfort psychiczny podczas pracy w biurze. Czy da się go uzyskać? Wydawałoby się, że dbanie o komfort psychiczny jest oczywistym warunkiem udanego życia.

  • Oskar Mazej
  • 10 listopada 2021
Zapach udanych zakupów
  • Aktualności
  • Biznes

Zapach udanych zakupów

Na początku tego roku firma Olfactory Consulting rozpoczęła, wraz z marką Change Lingerie, realizację wyjątkowego projektu, opartego na psychologii węchu. Jego zamysłem było

  • Norbert Ratajak
  • 18 października 2021
Home office w oczach młodych pracowników
  • Biznes
  • Komunikacja
  • Ludzie

Home office w oczach młodych pracowników

Home office zmienił relacje międzyludzkie Home office stał się czymś bardzo popularnym w ostatnim czasie. Wiele firm zaczęło sobie uświadamiać, że tak naprawdę

  • Oskar Mazej
  • 5 października 2021
Kongres Profesjonalistów Public Relations odbył się po raz 21
  • Aktualności
  • Konferencje
  • Ludzie

Kongres Profesjonalistów Public Relations odbył się po raz 21

Kongres Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie odbył się po raz 21 Kongres Profesjonalistów Public Relations znów odbył się w Rzeszowie. Była to już

  • Oskar Mazej
  • 30 września 2021
Infografika. O czym pamiętać podczas jej tworzenia?
  • Biznes
  • Marketing
  • Podstawy PR
  • Porady
  • wizerunek

Infografika. O czym pamiętać podczas jej tworzenia?

Infografika. Co powinniśmy o niej wiedzieć? Infografika to niewielki obrazek, na którym znajdują się najważniejsze informacje dotyczące naszego produktu lub usługi. Nie powinno

  • Oskar Mazej
  • 23 września 2021
Marketing i autopromocja kasyna
  • Marketing

Marketing i autopromocja kasyna

Jak zaistnieć w branży hazardowej po skutecznym uruchomieniu nowego kasyna? To pytanie spędza sen z powiem wielu początkujących i świeżo upieczonych właścicieli kasyn.

  • Norbert Ratajak
  • 14 września 2021
Small talk w pracy. Kilka praktycznych wskazówek
  • Aktualności
  • Ludzie
  • Porady
  • W pracy

Small talk w pracy. Kilka praktycznych wskazówek

Small talk w pracy Small talk jest dla wielu utrapieniem. Niektórzy starają się unikać go za wszelką cenę, a nawet nim gardzą. Prawda

  • Oskar Mazej
  • 1 września 2021
Własne logo. Dlaczego jest takie ważne?
  • Biznes
  • Marketing
  • Porady

Własne logo. Dlaczego jest takie ważne?

Własne logo. Dlaczego warto je mieć? Własne logo jest dzisiaj podstawą, jeśli prowadzimy firmę lub dzałalnosć. Musimy przecież budować swoją markę i dbać

  • Oskar Mazej
  • 25 sierpnia 2021
Real Time Marketing. Przydatna metoda w biznesie
  • Bez kategorii

Real Time Marketing. Przydatna metoda w biznesie

Real Time Marketing. Na czym polega? Real Time Marketing to wszelkie działania marketingowe, które nawiązują do najnowszych trendów w popkulturze, społeczeństwie czy polityce.

  • Oskar Mazej
  • 17 sierpnia 2021
Kontakt wzrokowy w biznesie. Kilka ważnych zasad
  • Komunikacja
  • W pracy
  • wizerunek

Kontakt wzrokowy w biznesie. Kilka ważnych zasad

Kontakt wzrokowy w biznesie. O czym warto pamiętać? Kontakt wzrokowy jest bardzo ważny w naszych codziennych relacjach z ludźmi. Dotyczy to zarówno kontaktów

  • Oskar Mazej
  • 10 sierpnia 2021
PR w Gastronomii. O czym powinni pamiętać właściciele?
  • Aktualności
  • Podstawy PR
  • Public relations
  • Social Media
  • W pracy
  • wizerunek

PR w Gastronomii. O czym powinni pamiętać właściciele?

PR w Gastronomii. Co najważniejsze? PR w Gastronomii jest tak samo ważny jak w każdej innej branży. Dotyczy on wystroju wnętrz, prowadzenia mediów

  • Oskar Mazej
  • 2 sierpnia 2021
Outsourcing. Czym jest i dlaczego jest ważny?
  • Aktualności
  • Biznes
  • W pracy

Outsourcing. Czym jest i dlaczego jest ważny?

Outsourcing. Czym jest i dlaczego firmy z niego korzystają? Outsourcing polega po prostu na korzystaniu z usług zewnętrznych firm, które mogą zrobić za

  • Oskar Mazej
  • 29 lipca 2021
Atmosfera i relacje w firmie czyli PR wewnętrzny w praktyce
  • Ludzie
  • Podstawy PR
  • Porady
  • Public relations
  • W pracy
  • wizerunek

Atmosfera i relacje w firmie czyli PR wewnętrzny w praktyce

Atmosfera i relacje w firmie. Na czym polega PR wewnętrzny? Atmosfera i relacje w firmie to element, o który muszą dbać wszystkie większe

  • Oskar Mazej
  • 19 lipca 2021
PR wewnętrzny i zewnętrzny. Jaka jest różnica?
  • Podstawy PR
  • Public relations
  • W pracy
  • wizerunek

PR wewnętrzny i zewnętrzny. Jaka jest różnica?

PR wewnętrzny i zewnętrzny. Jaka jest różnica? PR wewnętrzny i zewnętrzny to dwie strony tego samego medalu. Jeśli mamy do czynienia z dużą

  • Oskar Mazej
  • 12 lipca 2021
Techniki PR, o których warto wiedzieć
  • Public relations
  • W pracy
  • wizerunek

Techniki PR, o których warto wiedzieć

Techniki PR, o których warto wiedzieć Techniki PR są wykorzystywane przez specjalistów, którzy dbają o wizerunek firmy. Dotyczy to za równo działań wewnętrznych,

  • Oskar Mazej
  • 8 lipca 2021
Human Resources. Jak wygląda praca w dziale HR
  • Biznes
  • W pracy
  • wizerunek

Human Resources. Jak wygląda praca w dziale HR

Human Resources. Jak wygląda praca w dziale HR Human Resources to mówiąc bardzo krótko praca polegająca na zwalnianiu i zatrudnianiu. Tutaj można by

  • Oskar Mazej
  • 24 czerwca 2021
Robert Leaf, pionier PR-u nie żyje. Miał 89 lat
  • Aktualności
  • Ludzie
  • Public relations

Robert Leaf, pionier PR-u nie żyje. Miał 89 lat

Robert Leaf, pionier PR-u nie żyje. Miał 89 lat Robert Leaf był prezesem firmy Burson-Marstellar, a wiele osób na świecie uznawało go za

  • Oskar Mazej
  • 17 czerwca 2021
Spotkania online: podsumowanie na koniec pandemii
  • Biznes
  • Technologie
  • W pracy

Spotkania online: podsumowanie na koniec pandemii

Spotkania online: podsumowanie na koniec pandemii Spotkania online stały się dla wielu chlebem powszednim. Kiedy wiele branż zamknięto lub ograniczono, konieczne było przyjęcie

  • Oskar Mazej
  • 9 czerwca 2021
Profesjonalna sesja zdjęciowa – po co?
  • Biznes
  • Marketing
  • Podstawy PR
  • Public relations
  • Reklama
  • Social Media

Profesjonalna sesja zdjęciowa – po co?

Profesjonalna sesja zdjęciowa – po co? Profesjonalna sesja zdjęciowa to coś, na co decyduje się bardzo wiele osób. Zarówno przedsiębiorcy, którzy dbają o

  • Oskar Mazej
  • 27 maja 2021
Portugalia przełamuje barierę. Czas odmrozić turystykę
  • Aktualności
  • Gospodarka
  • Turystyka

Portugalia przełamuje barierę. Czas odmrozić turystykę

Portugalia przełamuje barierę. Czas odmrozić turystykę Portugalia przełamuje barierę, jak chodzi o zakaz przemieszczenia się miedzy krajami. Już od poniedziałku Portugalczycy będą mogli

  • Oskar Mazej
  • 20 maja 2021
  • Aktualności
  • Gospodarka
  • Polityka

Ekologiczne pomysły rządu w „Polskim Ładzie” Ekologiczne pomysły co rusz pojawiają się na forum publicznym. Jedni postulują odejście od węgla, inni mówią o

  • Oskar Mazej
  • 16 maja 2021
Dlaczego firmy bankrutują?
  • Biznes
  • Marketing
  • Podstawy PR
  • Porady

Dlaczego firmy bankrutują?

Dlaczego firmy bankrutują? Dlaczego firmy bankrutują mimo dobrych intencji ich założycieli? Szacuje się, że ok. jedna trzecia firm na rynku upada. Jednym z

  • Oskar Mazej
  • 13 maja 2021
  • 1
Czym public relations na pewno NIE jest?
  • Marketing
  • Podstawy PR
  • Porady
  • Public relations

Czym public relations na pewno NIE jest?

Czym public relations NIE jest? Czym public relations nie jest? Wiele informacji możemy znaleźć na temat tego, czym jest public relations. Pewnie znajdziemy

  • Oskar Mazej
  • 12 maja 2021
  • 1
Agencja PR – Jakie usługi są dla nas odpowiednie?
  • Marketing
  • Podstawy PR
  • Public relations

Agencja PR – Jakie usługi są dla nas odpowiednie?

Agencja PR – czy warto z niej korzystać? Prowadzenie PR w większej firmie nie jest sprawą prostą. Jedyną oczywistością jest to, że taki

  • Oskar Mazej
  • 11 maja 2021
  • 1
Savoir vivre w biurze – co musimy wiedzieć?
  • Marketing
  • Porady
  • wizerunek

Savoir vivre w biurze – co musimy wiedzieć?

Savoir vivre w biurze – o czym pamiętać? Savoir vivre to jedna z tych idei, która ma swoje zastosowanie, choć mało kto ją

  • Oskar Mazej
  • 10 maja 2021
Najczęstsze błędy w PR – na co powinniśmy zwrócić uwagę
  • Podstawy PR
  • Public relations

Najczęstsze błędy w PR – na co powinniśmy zwrócić uwagę

Najczęstsze błędy w PR – jak ich uniknąć? Najczęstsze błędy w PR popełniają nie tylko początkujący, ale także weterani. Bywa tak, że gdy

  • Oskar Mazej
  • 9 maja 2021
Kilka cech, które powinien posiadac każdy ekspert od PR
  • Podstawy PR
  • Porady

Kilka cech, które powinien posiadac każdy ekspert od PR

Praca w PR jest w dużej mierze pracą interdyscyplinarną. Dobry pijarowiec musi mieć w sobie coś z psychologa, ekonomisty i marketingowca, a także

  • Norbert Ratajak
  • 8 maja 2021
Mierniki sukcesu w branży PR
  • Public relations

Mierniki sukcesu w branży PR

Sukces w PR mierzy się za pomocą różnego rodzaju wskaźników. Część z nich wykorzystują do swoich działań marketingowcy, lecz część jest unikalna dla

  • Norbert Ratajak
  • 7 maja 2021
Dlaczego w firmie warto otworzyć dział PR?
  • Podstawy PR
  • Public relations

Dlaczego w firmie warto otworzyć dział PR?

Czy firmę można prowadzić nie posiadając sprawnie działającego działu komunikacji? Oczywiście, że tak. Czy warto się na to zdecydować? Oczywiście, że nie. Przedstawiamy

  • Norbert Ratajak
  • 6 maja 2021
PR: komunikacja w czasie pandemii
  • Public relations

PR: komunikacja w czasie pandemii

Sytuacja kryzysowa, a taka bez wątpienia jest pandemia, wymaga wprowadzenia specyficznego modelu komunikacji. Niezależnie od przyczyny, jest to bowiem sytuacja wyjątkowa i tak

  • Norbert Ratajak
  • 5 maja 2021
Czym jest content marketing?
  • Marketing

Czym jest content marketing?

Jednym z podstawowych sposobów na zainteresowanie tak stałych, jak i nowych klientów ofertą naszej firmy jest skuteczny content marketing. Zainteresowanie odbiorców tworzoną przez

  • Norbert Ratajak
  • 4 maja 2021
Jak rozszerzyć grono obserwujących na Instagramie?
  • Marketing
  • Podstawy PR
  • Social Media

Jak rozszerzyć grono obserwujących na Instagramie?

Marketing internetowy i pozyskiwanie nowych klientów jest niezwykle ważny dla rozwoju naszej firmy. Niezależnie od jej wielkości, jednym z podstawowych miejsc, w które

  • Norbert Ratajak
  • 31 sierpnia 2020
Krótko o kampanii typu display
  • Reklama

Krótko o kampanii typu display

Promując nasz sklep internetowy czy innego rodzaju działalność nie powinniśmy ograniczać się do tylko jednej formy. Warto jest korzystać z paru różnych możliwości,

  • Norbert Ratajak
  • 31 sierpnia 2020
Błędy popełniane w marketingu na Facebooku
  • Marketing
  • Social Media

Błędy popełniane w marketingu na Facebooku

Facebook jest obecnie chyba największą platformą społecznościową, toteż nic dziwnego, że chętnie wykorzystywany jest przez PR-owców i marketingowców. Wytworzenie pozytywnego odbioru firmy w

  • Norbert Ratajak
  • 31 sierpnia 2020
Employer Branding, czyli jak zapewnić firmie stabilność
  • Public relations

Employer Branding, czyli jak zapewnić firmie stabilność

Employer Branding jest techniką mającą na celu pozyskanie dobrej pozycji na rynku pracy, a także równocześnie zdobycie zaufania potencjalnych pracowników. Zastosowanie tej taktyki

  • Norbert Ratajak
  • 31 sierpnia 2020
GIF i digital marketing – ten duet rozumie się coraz lepiej!
  • Marketing
  • Public relations
  • Social Media

GIF i digital marketing – ten duet rozumie się coraz lepiej!

GIF został stworzony w 1987 roku przez programistę Stevena Wilhite’a. Obecnie staje się jednym z najpopularniejszych formatów w sieci i odgrywa coraz większą

  • Norbert Ratajak
  • 31 sierpnia 2020
Kryzys. Wizerunek firmy a biznes
  • Public relations

Kryzys. Wizerunek firmy a biznes

O wizerunku firmy pamiętać należy zawsze. Ci, którzy o tym zapomnieli boleśnie przekonali się o istocie problemu. Warto wiedzieć, że w kreowaniu wizerunku

  • Norbert Ratajak
  • 31 sierpnia 2020
Kluczowe znaczenie podstrony „o nas”
  • Podstawy PR

Kluczowe znaczenie podstrony „o nas”

Jedną z najważniejszych interakcji z nowym użytkownikiem i potencjalnym klientem naszej firmy jest zrobienie na nim pozytywnego wrażenia. Pomóc w tym może znacząco

  • Norbert Ratajak
  • 31 sierpnia 2020
Bazy mailingowe podstawą rozwoju firmy
  • Marketing
  • Podstawy PR

Bazy mailingowe podstawą rozwoju firmy

Jedną z podstawowych form komunikacji z klientami, tak tymi już posiadanymi, jak i potencjalnymi, jest e-mail marketing. Tu zaś ogromną rolę odgrywają bazy

  • Norbert Ratajak
  • 31 sierpnia 2020
Jak tworzyć wysokiej jakości opisy produktów?
  • Marketing
  • Podstawy PR
  • Porady

Jak tworzyć wysokiej jakości opisy produktów?

To oczywiste, że prowadząc sklep internetowy chcemy sprzedać jak największą ilość towaru. Pamiętać jednak musimy, że kłamliwe, nieprawdziwe opisy produktów przysporzą nam kłopotów,

  • Norbert Ratajak
  • 31 sierpnia 2020
PR w małej firmie
  • Public relations

PR w małej firmie

Wielu małych przedsiębiorców, zatrudniających jedynie kilku pracowników zastanawia się, czy w przypadku ich działalności usługi PR są zalecane. Odpowiedź brzmi: zdecydowanie tak. Konkurencja

  • Norbert Ratajak
  • 31 sierpnia 2020
Krótko o marketingu szeptanym
  • Marketing

Krótko o marketingu szeptanym

Jednym z najważniejszych typów działań promocyjnych jest marketing szeptany. Jeśli jednak chcemy wykorzystać go do wypromowania produktu lub usługi naszej, lub naszego klienta,

  • Norbert Ratajak
  • 29 sierpnia 2020
Jak ustalić nazwę firmy?
  • Podstawy PR
  • Porady

Jak ustalić nazwę firmy?

Jakby nie patrzeć, nazwa jest zdecydowanie najbardziej rozpoznawalnym aspektem firmy. Jedynymi elementami, które pod tym względem dorastają jej do pięt, są logo i

  • Norbert Ratajak
  • 29 sierpnia 2020
Studia PR?
  • Podstawy PR

Studia PR?

Studia na obszarze PR są bez wątpienia jednym z bardziej kontrowersyjnych kierunków. Można rzec, ze ile głosów – tyle opinii. Jedni uznają ten

  • Norbert Ratajak
  • 29 sierpnia 2020
Kilka mitów o pozycjonowaniu w Google
  • Marketing

Kilka mitów o pozycjonowaniu w Google

Pozycjonowanie to wciąż dla wielu osób, w tym niestety PR-owców czarna magia, szczególnie jeśli chodzi o zagadnienia związane z SEO oraz Google. W

  • Norbert Ratajak
  • 29 sierpnia 2020
5 aplikacji, o których powinien pamiętać każdy PR-owiec.
  • Porady
  • Technologie

5 aplikacji, o których powinien pamiętać każdy PR-owiec.

We współczesnym świecie, aby spełniać swoje zadanie jako PR-owiec musimy nie tylko współpracować z naszymi klientami osobiście, ale mieć na oku nowinki technologiczne

  • Norbert Ratajak
  • 29 sierpnia 2020
Jak stworzyć dobre logo?
  • Podstawy PR
  • Porady

Jak stworzyć dobre logo?

Atrakcyjnie wyglądające logo jest w stanie przyciągnąć uwagę ludzi i zainteresować ich ofertą naszej firmy. Jego przygotowanie wymaga nieco pracy, jednak gdy wszystko

  • Norbert Ratajak
  • 29 sierpnia 2020
Trzy zasady dobrej notki prasowej
  • Public relations

Trzy zasady dobrej notki prasowej

Informacja prasowa to podstawowa forma komunikacji firmy z dziennikarzami. Skonstruowanie dobrej informacji prasowej nie jest sprawą łatwą, wielu autorów popełnia szereg błędów. Spróbujemy

  • Norbert Ratajak
  • 29 sierpnia 2020
Jak zainteresować publikę stroną firmową?
  • Porady
  • Public relations

Jak zainteresować publikę stroną firmową?

Prowadzona przez Ciebie strona firmowa jest nudna? Po prostu to zmień. Stwórz nową stronę dla swojego biznesu i uwierz, że nie warto iść

  • Norbert Ratajak
  • 29 sierpnia 2020
  • Podstawy PR
  • Porady

Jakimi działaniami łatwo można wypromować firmową stronę WWW?

Profesjonalnie wyglądająca strona internetowa będzie nie tylko wizytówką naszego przedsiębiorstwa, ale i pomoże w pozyskaniu nowych klientów. Zanim jednak zacznie ona czerpać dla

  • Norbert Ratajak
  • 29 sierpnia 2020
Trzy powody, dla których nasza strona odrzuca klientów
  • Porady
  • Public relations

Trzy powody, dla których nasza strona odrzuca klientów

Otwierając firmową stronę internetową musimy być bardzo ostrożni. Wielu z nas popełnia bowiem wręcz żenująco proste błędy, które okazują się mieć kolosalny wpływ

  • Norbert Ratajak
  • 29 sierpnia 2020
  • Public relations

Public relations – czy warto się tym zająć?

Zastanawiasz się nad tym, czy public relations to coś, czym należy się zająć? W takiej sytuacji nie ma sensu skupiać się na skojarzeniach

  • Norbert Ratajak
  • 13 sierpnia 2020
  • Public relations

Public relations – o co chodzi?

Czy wiesz, czym jest public relations? To pytanie może wydawać się zaskakujące, ale prawda jest tak, że mowa o temacie, w przypadku którego

  • Norbert Ratajak
  • 13 sierpnia 2020

Aktualności

Dlaczego firmy nadal inwestują w kursy językowe?

Dlaczego firmy nadal inwestują w kursy językowe?

  • 15 marca 2023
Jak wybrać software house’y, które napiszą aplikację webową lub mobilną?

Jak wybrać software house’y, które napiszą aplikację webową lub mobilną?

  • 22 lutego 2023
Dochodzenie odszkodowania za wypadek w Norwegii

Dochodzenie odszkodowania za wypadek w Norwegii

  • 16 lutego 2023
Zewnętrzny dysk twardy 2 TB. Ciekawa alternatywa dla przestrzeni w chmurze?

Zewnętrzny dysk twardy 2 TB. Ciekawa alternatywa dla przestrzeni w chmurze?

  • 22 grudnia 2022
Samsung S22 Ultra 5G – aparat do zdjęć nocnych i narzędzie do ich edycji w jednym!

Samsung S22 Ultra 5G – aparat do zdjęć nocnych i narzędzie do ich edycji w jednym!

  • 30 listopada 2022
Kto powinien wybrać duży monitor do domu?

Kto powinien wybrać duży monitor do domu?

  • 25 listopada 2022
Czy psi hotel to dobry pomysł na biznes?

Czy psi hotel to dobry pomysł na biznes?

  • 19 listopada 2022
Lokale gastronomiczne mają coraz trudniej

Lokale gastronomiczne mają coraz trudniej

  • 29 października 2022
Jak reagować na negatywne recenzje i oceny w internecie?

Jak reagować na negatywne recenzje i oceny w internecie?

  • 23 października 2022

Copyright (C) PR Expert.pl